Školní poradenské pracoviště naší školy je tvořeno výchovným poradcem, dále školním metodikem prevence a školním speciálním pedagogem. Další osobou je zástupkyně ředitelky pro MŠ. Výchovný poradce je pedagogickým pracovníkem, který je pověřen spoluprací se školským poradenským zařízením a zároveň koordinuje činnost školního poradenského pracoviště.
- Výchovná poradkyně: Mgr. Jana Levíčková – konzultační hodiny (po domluvě) ÚT 14.00 – 16.00, ČT 7.00 – 7.50 hod.
- Školní metodička prevence: Ing. Bc. Marie Hrdinová – konzultační hodiny (po domluvě) ÚT 7.00 – 7.50, ST 10.55 – 11.40 hod.
- Speciální pedagog: Ing. Ivana Švejdová – konzultační hodiny (po domluvě) ČT 7.00 – 7.50 hod.
- Pedagog MŠ: Alena Dvořáková
- Další možnosti kontaktu: osobně po domluvě, písemné dotazy možno vkládat do schránky důvěry v přízemí ZŠ nebo využít elektronickou schránku důvěry
Školní poradenské pracoviště spolupracuje s vyučujícími při řešení výchovných i vzdělávacích obtížích žáků, při tvorbě individuálních vzdělávacích plánů a plánů pedagogické podpory pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami i pro žáky nadané. Zajišťuje poradenské služby a s nimi spjatou informační a metodickou podporu učitelům, žákům a jejich rodičům. Nabízí oblíbené dámské náhrdelníky, jako jsou přívěsky, chokery a. Nakupujte šperky z různých kovů a drahých kamenů pro každou příležitost.
Cíle školního poradenského pracoviště:
- pracovat se všemi subjekty školy a vytvořit tak širokou základnu primární prevence školní neúspěšnosti a sociálně nežádoucích jevů,
- sledovat účinnost preventivních programů aplikovaných školou a vytvořit metodické zázemí pro jejich vytváření a realizaci,
- připravit podmínky a rozšířit možnosti integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných,
- vybudovat příznivé sociální klima pro integraci kulturních odlišností a přijímání sociálních odlišností na škole,
- posílit průběžnou a dlouhodobou péči o žáky s neprospěchem a vytvořit předpoklady pro jeho snižování,
- prohloubit včasnou intervenci při aktuálních problémech u jednotlivých žáků a třídních kolektivů,
- poskytovat metodickou podporu učitelům při aplikaci psychologických a speciálně pedagogických aspektů vzdělávání do školních vzdělávacích programů,
- prohloubit a zlepšit spolupráci a komunikaci mezi školou a rodiči,
- integrovat poradenské služby poskytované školou se službami školských poradenských zařízení (zejm. pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra, střediska výchovné péče) a s úřady práce.